بازدید:30388 بروزرسانی: 30-07-1403
مقطع: کارشناسي ارشد
ردیف | نام دانشجو | تاریخ دفاع | رشته تحصیلی | موضوع | نوع نظارت |
88 | لیلا توابی | تير 1390 | روانشناسی | بررسی و مقایسه راهبرد های فراشناختی در بین دانش آموزاندختر تیزهوش و عادی | |
87 | میرحسین دالوند | تير 1390 | روانشناسی | بررسی نقش مولفه های حافظه کاری در عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی | |
86 | خوشدوی ابراهیم زاده | خرداد 1390 | روانشناسی | بررسی نقش دوزبانگی در ظرفیت حافظه کاری کودکان | |
85 | محسن میرزاآقا | بهمن 1390 | روانشناسی | تاثیر خلق های هیجانی مختلف بر حافظه آیتم و منبع | |
84 | نسیم سهیلی | 1390 | روانشناسی | مقایسه تاثیر ترغیبی پیام های عاطفی و شناختی | |
83 | هاجر عسگری | اسفند 1389 | روانشناسی | تاثیر یادگیری جفتهای متداعی بر حافظه کاذب دانشجویان | |
82 | اعظم احدیان | 0 | روانشناسی | رابطه کمال گرایی و تردید مذهبی و تاثیرشان بر رضایت از زندگی | |
81 | جمیل محمدی | 0 | روانشناسی | بازداری شناختی در بیماران افسرده یک قطبی | |
80 | عفت قاسمی | شهريور 1391 | روانشناسی | بررسی تاثیر شکست بر عملکرد حل مساله | |
79 | زهرا مداح | 0 | روانشناسی | نقش شوخ طبعی و تجارب معنوی در تاب آوری و سلامت روان دانشجویان بومی و | |
78 | محمدحسن احمدی | شهريور 1393 | روانشناسی | بررسی نقش ظرفیت حافظه کاری در محدودیت توجه افراد پرخاشگر در مقایسه با هتایان عادی آنها | استاد راهنما |
77 | زهرا سهرابی ذوالبین | بهمن 1393 | روانشناسی | نقش سوگیری توجه در ظرفیت حافظه کاری بیماران افسرده: سهم نشخوار فکری | استاد راهنما |
76 | نزاکت سیاکالی | بهمن 1393 | روانشناسی | بررسی رابطه بین تحریف های شناختی و ویژگیهای شخصیتی با صمیمیت اجتماعی در زندانیان دارای جرایم اجتماعی | استاد راهنما |
75 | خدیجه شیرخانی | بهمن 1393 | روانشناسی | بررسی و مقایسه مهارتهای اجتماعی دانش آموزان دبیرستانی عادی و تیزهوش و ارتباط آن با حل مساله | استاد راهنما |
74 | ربابه نیتی | بهمن 1393 | روانشناسی | تاثیر خستگی شناختی بر میزان گوش بزنگی دانش آموزان: نقش حافظه کاری | استاد راهنما |
73 | سمیه نوری | دي 1393 | روانشناسی | اثر همخوانی دستگاه حسی بر میزان حافظه کاذب در اطلاعات تجسمی و غیرتجسمی | استاد مشاور |
72 | پریسا فتحی | بهمن 1393 | روانشناسی | تاثیر ایجاد آزمایشی اعتبار برای شریک بر میزان همنوایی حافظه | استاد مشاور |
71 | مهناز سپهری | مهر 1393 | روانشناسی | آیا وابستگی- نابستگی به زمینه می تواند تاثیر ایجاد آزمایشی حافظه کاذب بر عملکرد حل مساله را تعدیل کند؟ | استاد مشاور |
70 | منیژه ندرلو | اسفند 1393 | ادبیات فارسی | زبان بدن در شاهنامه فارسی از جنگ نوشین روان با خاقان چین تا پایان شاهنامه | استاد مشاور |
69 | مرضیه حیدری | شهريور 1393 | ادبیات فارسی | زبان بدن در شاهنامه فردوسی از آغاز تا جنگ بزرگ کیخسرو | استاد مشاور |
68 | فاطمه عرب یارمحمدی | مهر 1394 | روانشناسی | بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و گرایش فرار از منزل با تاکید بر نقش واسطه ای امیدواری و خوش بینی | استاد راهنما |
67 | زهرا حاج نوروزی | اسفند 1394 | روانشناسی | نقش سیستم های مغزی-رفتاری در خودکنترلی زنان سرپرست خانوار و رابطه آنها با تاب آوری | استاد راهنما |
66 | سمیرا امراللهی | اسفند 1394 | روانشناسی | تاثیر میزان علاقمندی به فعالیتهای آتی و فعالیتهای جاری بر حافظه آینده نگر کودکان | استاد راهنما |
65 | اعظم بابایی | مهر 1394 | روانشناسی | مقایسه هوش هیجانی و ویژگیهای شخصیتی در رانندگان متخلف شهر زنجان | استاد مشاور |
64 | آزاده سلحشوری | اسفند 1394 | روانشناسی | ارتباط انگیزش شغلی با عملکرد حافظه آینده نگر در پرستاران | استاد مشاور |
63 | الهام قاسمی علی آبادی | بهمن 1397 | روانشناسی | اثربخشی آموزش تعامل والد-کودک به مادران کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی بر بیش حمایتگری، علائم اضطراب والدین و اضراب کودکان | استاد مشاور |
62 | پروین یوسف زاده | بهمن 1397 | روانشناسی | پیشایندها و پسایندهای خشونت خانگی علیه زنان: ارائه یک مدل علی | استاد مشاور |
61 | کبری قاسمی | ارديبهشت 1398 | روانشناسی | نقش طرحواره های ناسازگار اولیه در تعهد زناشویی با واسطه هنگرش به نقش جنسیتی و سبکهای مقابله با طرحواره ها | استاد راهنما |
60 | الهام رضائی دوغ آبادی | بهمن 1392 | روانشناسی | نقش خودکارآمدی و ظرفیت حافظه کاری در مهارت حل مساله دانشجویان افسرده غیربالینی | استاد مشاور |
59 | رضا هاشمی دورباش | بهمن 1392 | روانشناسی | تاثیر القاء آزمایشی اضطراب امتحان بر حافظه کاذب دانش آموزان: نقش تعدیل کننده سبک های مقابله ای | استاد مشاور |
58 | آیدا فتحی | بهمن 1392 | روانشناسی | بازشناسی حالتهای هیجانی چهره در ابعاد شخصیتی برون گرایی/ روان رنجورخویی: نقش تعدیل کننده حافظه کاری | استاد راهنما |
57 | سکینه آقایاری | اسفند 1392 | روانشناسی | تاثیر حالتهای خلقی بر سرعت پردازش: نقش تعدیل کننده ابعاد شخصیتی | استاد راهنما |
56 | پروین حسین پور | اسفند 1392 | ادبیات فارسی | زبان بدن در شاهنامه فردوسی از جنگ بزرگ کیخسرو تا گفتار اندر لشکر کشیدن نوشین روان به جنگ خاقان چین | استاد مشاور |
55 | لیلا محمدی | دي 1392 | ادبیات فارسی | تحلیل شعر کودک در آثار محمود کیانوش، احمدرضا احمدی و قیصر امین پور با توجه به نظریه های ژان پیاژه و زیگموند فروید | استاد مشاور |
54 | لیلا بیطرفان | بهمن 1395 | روانشناسی | رابطه نظریه ذهن، پردازش اطلاعات اجتماعی و هوش هیجانی با رفتار جامعه پسند در دانش آموزان ابتدایی شهر زنجان | استاد مشاور |
53 | مهشید متعبد | بهمن 1395 | روانشناسی | اثربخشی ابرازهای هیجانی رهبر بر عملکرد پیروان در شرایط خلقی مختلف: نقش ویژگیهای شخصیت و نوع تکلیف | استاد راهنما |
52 | ثریا قره باغی | بهمن 1395 | روانشناسی | نقش فراحافظه، دشواری تکلیف در دست انجام و برجستگی اهداف بازیابی در عملکرد حافظه آینده نگر کودکان با توجه به کارکردهای اجرایی آنها | استاد راهنما |
51 | فائزه پورغریب شاهی | بهمن 1395 | روانشناسی | تاثیر ظرفیت هیجانی تصاویر بر همنوایی حافظه: نقش همدلی | استاد مشاور |
50 | پریا باقری | بهمن 1395 | روانشناسی | مقایسه نقش سوگیری توجه بر حافظه کاذب در بین افراد معتاد و عادی | استاد مشاور |
49 | فاطمه قربانپور گالش زمین | آبان 1395 | روانشناسی | نقش ذهن آگاهی و تمایزیافتگی خود در تحمل پریشانی دانشجویان دانشگاه زنجان | استاد راهنما |
48 | مریم رنجکش | بهمن 1395 | روانشناسی | تاثیر آموزش ذهن آگاهی بر اضطراب و حافظه کاری با توجه به نقش نگرانی، سوگیری توجه و نشخوار فکری | استاد راهنما |
47 | سمانه محمدی نودهی | بهمن 1395 | روانشناسی | ارتباط همدلی و تشخیص حالات چهره ای هیجان: نقش خلق منفی و تقلید خودکار حالات چهره ای | استاد مشاور |
46 | فاطمه شیرمحمدی | دي 1396 | روانشناسی | اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر مدیریت تعارضات بین فردی و راهبردهای مساله گشایی در میان زنان دارای مشکلات زناشویی | استاد راهنما |
45 | آزاده ذوالقدر | بهمن 1396 | روانشناسی | تاثیر اضطراب بر تصمیم گیری مخاطره آمیز در موقعیت های مبهم و روشن با توجه به نقش قدرت تحمل ابهام | استاد مشاور |
44 | زهرا مرادپور | بهمن 1396 | روانشناسی | تاثیر چارچوب بندی پیام های بهداشتی بر خوش بینی، قضاوت در مورد کنترل و حافظه: نقش سیستم های رفتاری گرایشی- اجتنابی | استاد مشاور |
43 | فهیمه جعفری سجزی | بهمن 1396 | روانشناسی | نقش نظریه ذهن و حافظه کاری دیداری در سوگیری قضاوت نسبت به اظهارات چهره ای هیجان پویا در افراد با اضطراب اجتماعی بالا و پایین | استاد راهنما |
42 | پروین صدقی | مهر 1396 | روانشناسی | مقایسه اثربخشی آموزش هوش معنوی، ذهن آگاهی و مدیریت استرس بر بهزیستی روانشناختی و تاب آوری زنان سرپرست خانوار | استاد راهنما |
41 | مریم بخشی | بهمن 1396 | روانشناسی | اثربخشی هنردرمانی بر مهارتهای اجتماعی ارتباطی، انعطاف پذیری رفتاری و تنظیم هیجان کودکان مبتلا به اوتیسم | استاد مشاور |
40 | محمد بامدادی سیبنی | شهريور 1396 | روانشناسی | اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر افزایش بینش شناختی و کاهش تحریف های شناختی بین فردی زنان و مردان دارای تعارضات زناشویی | استاد مشاور |
39 | رضا عزیزی | شهريور 1396 | روانشناسی | اثر آموزش ذهن آگاهی بر عواطف مثبت و منفی و پیچیدگی عاطفی در گروههای سنی جوان و بزرگسال: بررسی تغییرات در طول زمان | استاد مشاور |
38 | ندا سرمستی | بهمن 1398 | روانشناسی | نقش بلوغ عاطفی و تحمل پریشانی والدین در مشکلات روانشناختی کودکان | استاد راهنما |
37 | مهرنوش رمضانی فرد | بهمن 1397 | روانشناسی | اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی با خانواده همسر در احساس مثبت همسر و سطح امتزاج زوجین | استاد مشاور |
36 | مرجان کرمی | مهر 1398 | روانشناسی | تاثیر تحریک همزمان آشکار و پوشانده شده بر کارکرد حافظه کاری آگاه و ناآگاه | استاد راهنما |
35 | دنیا نیسی | شهريور 1401 | روان شناسی | تاثير تقويت تاب آوري و شفقت به خود بر ناخويشتن داري عاطفي و بهزيستي روانشناختي افراد مبتلا به مولتيپل اسكلروزيس | استاد راهنما |
34 | سعید غنیمتی | شهريور 1401 | روان شناسی | رابطه سرسختي روانشناختي، معناي زندگي و سلامت معنوي با بهزيستي روانشناختي در زنان باردار: تحليل نقش تعديل¬كننده خودشفقت ورزي و اميدواري | استاد راهنما |
33 | زهرا نورائی جوان | شهريور 1398 | روان شناسی | نقش انواع خشونت ( كلامي، جسمي، جنسي و اقتصادي ) عليه زنان توسط همسر بر احتمال بروز مشكلات روانشناختي در زنان با توجه به نقش تعديل كننده حمايت اجتماعي ادراك شده و ويژگي هاي شخصيتي آنها | استاد راهنما |
32 | سیده فاطمه موسوی | شهريور 1398 | روان شناسی | بررسي رابطه بين راهبردهاي تنظيم شناختي هيجان، راهبردهاي مقابله با استرس و تكانشگري با اعتياد به اينترنت در ميان نوجوانان شهرستان طارم | استاد مشاور |
31 | بهزاد رضائی | شهريور 1400 | روان شناسی | مقايسه ي همدلي عاطفي و شناختي و ميميك چهره اي در مواجهه با ابزارهاي كلامي و غير كلامي هيجان در اختلال شخصيت مرزي | استاد راهنما |
30 | سارا میرزائی | شهريور 1399 | روان شناسی | مقايسه رابطه خودكارآمدي حافظه و عملكرد چندتكليفي در افراد با ظرفيت هاي پايين و بالاي حافظه كاري | استاد مشاور |
29 | زینب شیرعلی نیا | شهريور 1400 | روان شناسی | نقش اضطراب اجتماعي در تشكيل حافظهي كاذب با ميانجي گري حساسيت اضطرابي | استاد مشاور |
28 | ابوالفضل نظری غریب دوستی | اسفند 1399 | روان شناسی | شناسايي منابع استرس شغلي معلمان چند پايه | استاد راهنما |
27 | سهیلا فرهادی | شهريور 1399 | روان شناسی | مقايسه سبك هاي مقابله اي، راهبردهاي تنظيم شناختي هيجان و تحمل پريشاني در افراد با سواد سلامت روان بالا و پايين | استاد مشاور |
26 | فرزانه اوجاقلو | شهريور 1400 | روان شناسی | اثر بخشي توانبخشي شناختي رايانه اي بر شبكه هاي توجه و انعطاف پذيري شناختي كودكان بازمانده از سرطان. | استاد مشاور |
25 | یوسف پشامی | ارديبهشت 1400 | روان شناسی | بررسي تاثير معنا درماني گروهي بر اضطراب مرگ و كيفيت روان¬شناختي زندگي بيماران مبتلا به سرطان باواسطه¬ي رفتارهاي خودمراقبتي | استاد راهنما |
24 | مائده حیدری ویری | اسفند 1399 | روان شناسی | بررسي رابطه متغيرهاي جمعيت شناختي. خودكارآمدي مقابله اي. حمايت اجتماعي ادراك شده و سواد سلامت با اضطراب سلامتي در دوره زماني شيوع ويروس كرونا در ايران | استاد مشاور |
23 | نسیم امیرمقدم | شهريور 1400 | روان شناسی | بررسي اثربخشي آموزش همدلي بر حساست بين فردي و تعادل عاطفي در دختران نوجوان ۳۱ تا ۳۱ ساله مدارس دوره اول متوسطه شهر خرمدشت | استاد راهنما |
22 | احمد بایندریان | شهريور 1400 | روان شناسی | اثربخشي درمان شناختي رفتاري مبتني بر اينترنت هدايت شده، بر كاهش نشانههاي افسردگي دانشآموزان متوسطه اول و دوم | استاد راهنما |
21 | حمید راضی | شهريور 1400 | روان شناسی | نقش شخصيت در تصميمگيري در شرايط مبهم: استفاده از مدلسازي شناختي براي تعيين فرآيندهاي روانشناختي نهفته در تصميمگيري | استاد راهنما |
20 | سهیلا سهرابی | شهريور 1400 | روان شناسی | تاثير ايجاد اعتبار به روش برچسب زني بر ميزان همنوايي حافظه ي ديداري و شنيداري | استاد مشاور |
19 | فاطمه نجفی | آبان 1400 | روان شناسی | نقش هيجان خواهي و استفاده از شبكه هاي مجازي اينترنتي در گرايش به خيانت زناشويي با نقش واسطه اي صميميت زناشويي | استاد مشاور |
18 | فاطمه غیب دوست | آبان 1400 | روان شناسی | پيش بيني تقلب تحصيلي براساس ويژگي هاي شخصيتي و باورهاي هوشي با واسطه گري برداشت هاي دانشجويان از مفهوم يادگيري | استاد راهنما |
17 | مرضیه کریمی فیروزجایی | آبان 1400 | روان شناسی | بررسي نقش پيش بين سبك دلبستگي، بلوغ عاطفي و سبك اسنادي مادران در سبك فرزندپروري آن ها | استاد راهنما |
16 | آذر آدرنجات | آذر 1400 | روان شناسی | اثربخشي اموزش انلاين يوگا بر تنظيم هيجان ،بهزيستي روانشناختي و شادكامي زنان خانه دار در دوران كرونا | استاد راهنما |
15 | فاطمه مقصودپور | بهمن 1400 | روان شناسی | نقش ويژگي¬هاي شخصيتي در تصميمگيري در شرايط ريسكي با نقش تعديل كننده حافظه كاري | استاد راهنما |
14 | هانیه رسولی | شهريور 1401 | روان شناسی | تاثير اضطراب اجتماعي در سرعت تشخيص حالات چهرهاي هيجاني، صدا و وضعيت بدني هيجاني: با يا بدون بازخورد مثبت كلامي | استاد مشاور |
13 | زهرائ حسنلو | فروردين 1401 | روان شناسی | تاثير القاي آزمايشي اضطراب بر همنوايي حافظه در تصاوير چهره انسان | استاد مشاور |
12 | مجید الماسی | بهمن 1401 | روانشناسی عمومی | مقایسه اثربخشی تحریک مستقیم فرا جمجمهای و مایندفولنس بر انعطافپذیری شناختی، نشخوار فکری و نگرانی در دانشجویان دارای نشانگان افسردگی | استاد راهنما |
11 | فاطمه عیار | بهمن 1401 | روانشناسی عمومی | قش مهارتهای ارتباطی، الگوهای ارتباطی و خودکارآمدی زوجین جوان در رضایت زناشویی آنها | استاد راهنما |
10 | فاطمه حبیبی | بهمن 1401 | روانشناسی | نقش جنسیت در همنوایی اجتماعی در موقعیت های انلاین و رو در رو | استاد مشاور |
9 | سارا اسماعیلی | مهر 1401 | روانشناسی عمومی | تعیین نقش انواع خشونت خانگی در اختلال خوردن با نقش واسطهای ناگویی هیجانی در زنان | استاد راهنما |
8 | دنیا نیسی | شهريور 1401 | روانشناسی عمومی | تاثیر تقویت تاب آوری و شفقت به خود بر ناخویشتن داری عاطفی و بهزیستی روانشناختی افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس | استاد راهنما |
7 | الهام همتی الفت آباد | تير 1402 | روانشناسی تربیتی | پیشبینی قلدری آموزشگاهی براساس خودمهارگری، علاقه اجتماعی و توانایی همدلی با نقش تعدیل کننده مطلوبیت اجتماعی | استاد راهنما |
6 | الهه اسمعیل آبادی | بهمن 1402 | روانشناسی عمومی | مقایسه درک آنی تعداد، تمرکز خودبه خودی بر عدد و حل مسئله کلامی دردانش آموزان عادی و اوتیسم | استاد مشاور |
5 | فاطمه عباسی | شهريور 1403 | روانشناسی تربیتی | اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی گرم بر خودپنداره تحصیلی، حل مسئله اجتماعی و خودناتوان سازی دانش آموزان ابتدایی | استاد راهنما |
4 | هما نعلبند | شهريور 1403 | روانشناسی عمومی | بررسی نقش حساسیت بین فردی و تحمل پریشانی در نوموفوبیا با تعدیل کنندگی شایستگی اجتماعی- هیجانی | استاد راهنما |
3 | فائزه جعفری | مرداد 1403 | روانشناسی تربیتی | نقش سبک های اسنادی،ادراک ازحمایت عاطفی معلم و اشتیاق تحصیلی در احساس تعلق به مدرسه دانش آموزان | استاد راهنما |
2 | زهره دهقانی | شهريور 1402 | روانشناسی تربیتی | پیش بینی نشاط کاری معلمان دوره ابتدایی بر اساس گشودگی به تجربه و جو مدرسه با تحلیل نقش میانجی تسهیم دانش | استاد مشاور |
1 | زهرا صدری | شهريور 1402 | روانشناسی تربیتی | تاثیر یادگیری مشارکتی بر رابطه معلم_شاگرد، آشفتگی روانشناختی و اهداف پیشرفت دانش آموزان | استاد راهنما |